NISAN SKYLINE

17 Dec, 2008

GENERACIJA (1963 - 1968) - S 50-E , S 54

Generalna — Autor dusah @ 15:15

 

       

 The Prince Skyline S50-E serija je izasla 1963 i proizvodila se do 1968 godine u sedan (S50) i karavan (W50) verziji.Nudila je novu masinu G1, 1484ccm OHV 4 cilindra koja je proizvodila 70hp i za razliku od svojih prethodnika imao je kockastiji izgled.S50 je predstavio cetiri zadnja stop-svetla, karakteristiku Skyline-a, koja je ostala svih ovih godina, do dan danas.Imao je velika okrugla kociona svetla i pored njih mala svetla za zmigavce. 

     

 Auto se prozivodio sa 2 vrste transmisija : sa 3-brzinskim menjacem na tabli i normalnim 4-brzinskim sportskim menjacem.Kasnije verzije su imala sportska sedistakadice da bi se upotpunila sporsta voznja, dok je verzija sa menjacem na tabli u prednjem delu i dalje imala klupu.1967 godine, serija S50 je zamenjena serijom S57, koja je dosla sa novim G15 motorom - 1483ccm OHC 4 cilindra sa 88hp.Ta masina je tada bila najmocnija 1.5L masina u Japanu. 

Skyline 2000GT (S 54 serija)

 1964. godine, Prince je resio da se oproba u trkama.Za ovaj cilj, S50 verziji je produzeno medjuosovinsko rastojanje, tako sto se prednji (motorni) deo odseko i ubacilo se dodatnih 8 incha prostora da bi se uglavila 6-cilindricna masina.Snaznija masina je imala 1988ccm OHV redna 6 cilindra iz snaznije S40 klase Gloria modela.Na pocetku, samo mali broj ovih modela je napravljeno za ucestvovanje na trkama, ali posto je vrlo brzo postao popularan, Prince je odlucio da ga ubaci u masovnu proizvodnju.Auto je nazvan S54 serija Skyline-a 2000GT i dolazio je u dve verzije. 

     

 GT-A, koristio je nepromenjenu verziju G7 masine sa samo jednim karburatorom i 105hp.GT-B sa druge strane, je dobio 5-o stepeni menjac kratkih prenosa, punu tehnicku podrsku, snazne kocnice, 99litra rezervoar i visoku kompresiju verzije G7 sa tri 40DCOE-18 weber karburatora i 125hp.Oba auta su imala disk kocnice sa duplim diskovima napred i i fino obradjenim dobosima na zadnjim tockovima.
Od oba auta, GT-B je konacno izabran da ucestvuje na trkama.Zavrsio je 2 u prvoj trci, drugog GP sampionata u Japanu 1964 godine, za malo pobedivsi prvoplasiranog Porsche-a 904GTS, koji je bio napravljen specijalno za trku.Ovo je bio neverovatan uspeh, uzevsi u obzir da je Skyline bio sedan sa 4-voro vrata.S54 serija je nastavila do 1968 i sa nekoliko pobeda u trkama pruzila je oslonac za nastajanje Skyline legende. 


Komentari


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.co.yu