NISAN SKYLINE

Prva pobeda za Nissan Skyline GTR

Generalna — Autor dusah @ 19:40

 

       

  Xanavi Nismo GT-R posada je zabeležila pobedu u potpuno novom Nissan GT-R trkačkom automobilu u GT500 klasi, japanskog Super GT takmičenja.

  Prva trka japanskog Super GT takmičenja je vožena na stazi Suzuka, na kojoj su vozači Xanavi Nismo posade Satoshi Motoyama i Benoit Treluyer uspeli da pobede startujući trku sa druge startne pozicije. Dominacija novog Nissan GT-R modela je bila kompletna na trkačkoj premijeri osvajanjem i druge pozicije. Drugoplasirana posada Motul Autech sačinjavaju vozači Michael Krumm i Masataka Yanagida.

     

 Posada Woodone Advan Clarion, Joao-Paulo de Oliveira i Seiji Ara su na cilj stigli kao petoplasirani, dok je YelloHat Yms Tomica posada, Ronnie Quintarelli i Naoki Yokomizo je bila na šestom mestu, ali je zbog mehaničkih problema odustala od učestvovanja u trci. 

       

 


Nissan GT-R Spec-V

Generalna — Autor dusah @ 23:51

 

  Nissan GT-R Spec-V je sve izvesniji, a nakon nepotvrđenih informacija o odlaganju premijere najsnažnijeg Nissana, stiže nam "ohrabrenje" u vidu informacija o ceni i datumu pojavljivanja.

  Datum predstavljanja V-Spec verzije je blago iznenađenje u pozitivnom smislu, jer je premijera zakazana za NISMO 2008 festival, koji se održava 30.11, dok će prvi kupci u Japanu dobiti svoj primerak već u februaru.

     

 

 Cena automobila je prilično neprijatnih, još uvek ne precizno utvrđenih 154.000 dolara (oko 122.500 evra).


  Podsećam na specifikacije koje je najavio magazin Road&Track: V-spec će biti proizveden u limitiranoj seriji. Snaga 3.8 lit V6 motora povećana je na 520 KS pri 6500 ob/min, dok je maksimalni obrtni momenat od 595 Nm raspoloživ u rasponu od 3200 do 5200 ob/min.

  Na dijeti V-Spec verzije se ozbiljno radilo pa se očekuje do 90 kg manja težina uz napomenu da su u navedenom procesu ostavljena samo prednja sedišta. Maksimalna težina vozila biće procenjenih 1640 kg.

     

  Automobil će izgledati veoma slično standarnoj GT-R verziji uz bitnu, vizuelno neprimetnu razliku - cena će biti duplo veća (
ovo se očigledno obistinjuje).

  U međuvremenu japanski časopis Best Car najavio je Le Mans verziju Nissana GT-R sa preko 600KS, uz objavljivanje par fotografija. Sličan projekat je već realizovan, a u pitanju je bio Nissan Skyline R33 GT-R Nismo LM.


 

 

 


Nissan Skyline GT - R

Generalna — Autor dusah @ 12:40

 

      

  Najnovija generacija Nissan Skyline GT-R, koji ima reputaciju jednog od najstrašnijih trkačkih i drag potencijala, će uskoro biti predstavljena pod nazivom Nissan GT-R. Pripremio sam istorijat, verovatno, jedinog pravog japanskog super sportskog automobila.

  Nissan Skyline se proizvodi već duži niz godina, međutim, internacionalnu slavu je počeo da stiče krajem osamdesetih i početkom devetesetih godina prošlog veka, kada je Nissan ponovo predstavio modele sa oznakom GT-R, koji su konstruisani sa ciljem da Skyline zavlada trkačkim stazama.

          

  Pored fantastičnih sportskih rezultata ovog modela, Skyline je bio, a i sada je, veoma popularan kod drag vozača zahvaljujući skoro neiscrpnim tjuning mogućnostima motora. U ovom tekstu nećemo uzimati u obzir drag potencijele ovog modela, zato što bi tekst u tom slučaju bio previše dugačak.

  Nissan Skyline GT-R je bio toliko brz i nadmoćan na trkačkim stazama, da su mnoga evropksa i dalekoistočna takmičenja promenila pravilnike, kako bi se ovaj automobil koliko-toliko učinio dostižnim tadašnjim konkurentskim modelima.

  Pored velikih sportskih rezultata, Nissan Skyline GT-R je postigao veliku popularnost u dalekoistočnim zemljama kroz pojavljivanja u raznim manga stripovima, u kojima su se opisivale ilegalne noćne trke u Japanu. Pored toga, Skyline GT-R je bio jedan od najzapaženijih automobila u velikom broju japanskih kompjuterskih igrara kao što su: SNES Zero 4 Champ R i Sony Playstation Gran Tourismo.


Osnovne karakteristike

Generalna — Autor dusah @ 12:03

 

      

 Karoserija je čvršća i prenosi manje buke i vibracija u putnički prostor bez povećanja težine u odnosu na prethodnika. Karakteristično za Skyline je prvi aktivan sistem upravljanja svim točkovima, koji menja ugao upravljanja prednjih i zadnjih točkova u zavinosti od brzine kretanja i zahteva od strane vozača. Na taj način se omogućava veća kontrolu pri manjim i srednjim brzinama, te uglađenost i lagano krstarenje pri većim brzinama. Ovaj upravljački sistem je opcion kod SP I P modela.
Skyline je opremljen sa 18” sportskim I 17” standardnim aluminijumskim naplatcima. Sportski modeli su opremljeni gumama različitih dimenzija - napred (225/50R) i pozadi (245/45R).

Po pitanju pasivne bezbednosti putnika Skyline nudi visok nivo bezbednosti uz pomoć ojačane karoserije, dok istovremeno minimizira opasnost po druge automobile prilikom sudara. Automobil je dizajniran da umanji i povrede pešaka , posebno glave i donjih ekstremiteta.

Po pitanju ekološke prihvatljivosti Skyline zadovoljava SU LEV standarde po pitanju emisije štetnih gasova sa redukcijom emisije azotnih oksida za 75 posto u odnosu na prethodnika.


Motor

Generalna — Autor dusah @ 01:47

 

                                                               

 Novi Skyline pokreću VQ35HR I VQ25HR V6 motori. Verzija zapremine 3,5 lit razvija 315 KS i 360 Nm obrtnog momenta, a vrti se do maksimalnih 7500 ob/min, dok verzija od 2,5 litara razvija 225 KS i maksimalni obrtni momenat od 263 Nm. Motori su upareni sa 5-stepenim automatskim menjačem, koji raspolaže adaptivnom kontrolom menjanja brzina, omogućavajući vozaču da u potpunosti kontroliše snagu motora. DS mod dozvoljava agresivniju vožnju optimizirajuci izbor stepena prenosa u zavisnosti od stila vožnje. Menjač je opremljen i sa sistemom za kontrolu broja obrtaja motora.


Enteerijer novog NISSAN SKYLIN-a

Generalna — Autor dusah @ 19:29

 

      

 Unutrašnjost novog Skylinea je prilično odmerena i dosta dopadljiva na prvi pogled. Stiče se utisak kvaliteta, a dominiraju kožom obloženi, ručno rađeni, volan i ručica menjača uklopljeni sa diskretnim detaljima od aluminijuma. Pozicija sedišta je 27 mm niža radi stvaranja sportskog osećaja kod vozača. Sedišta su pažljivo oblikovana sa naglašenim bočnim osloncima sa ciljem da pruže što bolju podršku telu i komfor, a istovremeno osiguraju vožnju bez suvišnog napora na dužim, ali i kraćim relacijama. Nissan tvrdi i da je prostor na zadnjoj klupi najveći koji je moguće naći u klasi.

Kupcima će biti dostupno pet kombinacija boja enterijera sa željom da se udovolji različitim ukusima.

Kao i svi ostali proizvođači, Nissan tvrdi da njihova platforma FR-L poslednje generacije osigurava sjajno iskustvo vozaču tokom vožnje bez žrtvovanja komfora i uglađenosti. Nissanovi inženjeri su se tokom razvoja fokusirali na tri ključna polja – veća snaga motora, superioran balans performansi i komfora, kao i sigurnost i ekološka prihvatljivost.


Nissan predstavio novi Skyline

Generalna — Autor dusah @ 16:15

Nissan Motor Co., Ltd je predstavio 12-tu generaciju modela Skyline potpuno novog dizajna. Poslednja generacija Skylina je bazirana na novoj FR-L platformi, a razvijen je i VQ35HR V6 motor. Koncept na kome je nastala poslednja generacija glasi: „atraktivnost, sofisticiranost i visoke performanse“.
Eksterijer novog Skylinea ima aerodinamičan i sportski izgled sa dosta blagim linijama karoserije. Automobil je niži za 20 mm i širi je 20 mm u odnosu na V35 prethodnika.

Prednjim krajem Skyline-a dominiraju veliki farovi L oblika, koji zajedno sa istaknutim blatobranima u odnosu na središnji deo haube daju pomalo agresivan izgled. Tom utisku doprinosi i naglašen usisnik za vazduh prednjeg branika. Zadnji kraj Nisanna je već dosta diskutabilan i verovatno ne spada u briljantna dizajnerska rešenja. Primenjen je L oblik svetala kao i na prednjem kraju koje vezuje spojler lučnog oblika. Donjim krajem zadnjeg branika dominiraju dve izduvne cevi koje jasno demonstriraju karakter ove limuzine.


Čestitamo!

Generalna — Autor dusah @ 15:57
Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na Blog.co.yu i možete početi sa blogovanjem.
«Prethodni   1 2

Powered by blog.co.yu